Корзина
159 отзывов
Надежный продавец Prom.ua
До получения обязательно осматривайте товар на целостность!
+380986013691
+380986013691
+380665604663
+380637078357
Карамель
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
Корзина

Сотрудничество Дропшиппинг

1. Базові ціни - ціни на сайті https://karamel.com.ua/

2. Базова знижка (не враховуючи акційну ціну) - 10% від базової ціни при місячному обороті від 0 до 3000 грн, 13% при обороті від 3001 до 5000 грн, 15% від 5001 до 10000 грн. При обороті, понад 10000 грн на місяць, знижка встановлюється індивідуально. Нова знижка нараховується на наступний місяць за результатами попереднього. Якщо протягом двох місяців (з моменту нарахування нової знижки) Партнер (Замовник) не зробив відповідний до знижки оберт закупівель, то знижка встановлюється відповідно до фактичного оберту закупівель.

3. Партнер (Замовник) самостійно визначає роздрібну вартість на товар без встановленої Рекомендованої Роздрібної Ціни. Постачальник не надає товарні чеки, кінцевим споживачам Партнера (Замовника).

4. Відправка замовлень Партнера (Замовника)відбувається службою «Нова Пошта». Під час формування замовлення Партнер (Замовник) має самостійно підготувати Експрес-накладну , та надати номер Експрес-накладної  Постачальнику, замовлення Партнера (Замовника) відправляються на умовах 100% передоплати вартості замовлення.

5. Всі замовлення, які Партнер (Замовник) робить сьогодні, відправляються на наступний робочий день (якщо інші умови не погоджені під час оформлення замовлення).

6. Всі замовлення повинні бути оформлені через сайт, Партнер (Замовник) в коментарях вказує номер Експрес-накладної «Нової Пошти».  Вартість доставки згідно діючим тарифам «Нової Пошти».

7. На товар діє гарантія протягом 14 днів, з моменту отримання товару Замовником або кінцевим споживачем, що покриває випадки виробничого браку. Після звернення у Постачальника є 14 днів на усунення проблеми (Якщо це дійсно виробничий брак, а не механічна дія.) У випадку повернення, або обміну товарне пакування повинне бути належної якості. У випадку повернення або обміну  за логістику товару Постачальник фінансової відповідальності не несе (окрім випадків виробничого браку, в цьому випадку логістика товару від кінцевого споживача до постачальника відбувається «Новою поштою» за рахунок постачальника).

8. Партнер (Замовник) зобов'язаний сповістити кінцевого споживача про обов’язкову перевірку під час приймання товару від перевізника за кількістю, якістю й асортиментом.  Якщо товар не був перевірений партнером або кінцевим споживачем під час приймання товару від перевізника, то претензії з приводу кількості, якості, пошкоджень товару й асортиментом Постачальником не приймаються.

9. У разі виявлення недостачі, пересорту, заводського браку або пошкодження необхідно в обов’язковому порядку скласти відповідний акт про фіксацію данного випадку з перевізником товару. Партнеру (Замовнику)  необхідно сповістити Постачальника, для прийняття рішення щодо подальших дій. І вирішення данної ситуації.

10. Постачальник не контактує із кінцевим споживачем Партнера ( замовника). Та не несе відповідальність за транспортування вантажу після отримання замовлення від перевізника.

11. Якщо залишились запитання - з радістю на них відповімо.

 

Для початку співпраці необхідно надати Ваші дані:

1. Прізвище, ім'я та по-батькові

2. Номер мобільного телефону

3. Електронна адреса

4. Ресурс на якому здійснюватимете реалізацію продукту ( посилання на сайт або групу)

5. Реквізити для взаєморозрахунків.